Ja vielä niin...
4 posters
Sivu 1 / 1
Ja vielä niin...
..Kirjautukaa foorumeille niillä account nimillä mitä käytätte Travianissa, tämän luulisi olevan yleinen käytäntö, mutta ei sitä teidä minkälaista porukkaa meijän riveissä pyörii.
Embru- Admin
- Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 01.09.2007
Vs: Ja vielä niin...
muttaku mul on 2 nickkii tas liitos toine on vaa as RE.I ja toine on siin as RE.G eli voinko jutella tal nickil siin as RE.I tarkotetulla palstalla?
Duffmies- Kansalainen
- Viestien lukumäärä : 45
Registration date : 02.09.2007
Duffmies kirjoitti:muttaku mul on 2 nickkii tas liitos toine on vaa as RE.I ja toine on siin as RE.G eli voinko jutella tal nickil siin as RE.I tarkotetulla palstalla?
Miks et vois? Jos sulla on nimittäin 2 accountii ja kummatkin ovat meidän liittoumassa niin mun puolesta ihan vapaasti voit jutella.
loollipop- As.RE.G Johtaja
- Viestien lukumäärä : 66
Duffmies kirjoitti:muttaku mul on 2 nickkii tas liitos toine on vaa as RE.I ja toine on siin as RE.G eli voinko jutella tal nickil siin as RE.I tarkotetulla palstalla?
Voit
Embru- Admin
- Viestien lukumäärä : 48
Registration date : 01.09.2007
no se on ihan hyva
Duffmies- Kansalainen
- Viestien lukumäärä : 45
mulle tuli tämmönen tapaus että nick cerial ei kelvannu elikkä en voinu rekisteröityä sillä joten laitoin tämän... mutta mun travian nick näkyy tossa allekirjoituksessa.
DHW- Oppinut
- Viestien lukumäärä : 75
Ikä : 34
DHW kirjoitti:mulle tuli tämmönen tapaus että nick cerial ei kelvannu elikkä en voinu rekisteröityä sillä joten laitoin tämän... mutta mun travian nick näkyy tossa allekirjoituksessa.
Joo, ei se haittaa. Kunhan se sun travian nicki jossain lukee .
loollipop- As.RE.G Johtaja
- Viestien lukumäärä : 66
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa