TÄRKEIN AIHE: Siirtokunta
+4
lospallos
ceralan
temeeh
joaquin10
8 posters
Sivu 1 / 1
Tulisiko As RE.I perustaa oma siirtokunta?
TÄRKEIN AIHE: Siirtokunta
Noni As RE.H perustaa omaa siirtokuntaa eli perustaa kaikki uudet kaupungit samalle alueelle!"
Tulisko meidänkin tehdä tällainen siirtokunta.. mun mielest se ois tosi järkevää mut haluisin kysyy teijän mielipidettä..
Äänestys on voimas 2 pv ja sit päätetään kuka etsii kartast sellasen kohtalaisen tyhjän alueen, ketä ois mugana juonessa jne.
Mut katotaan nyt eka miten täs äänestykses käy!
Tulisko meidänkin tehdä tällainen siirtokunta.. mun mielest se ois tosi järkevää mut haluisin kysyy teijän mielipidettä..
Äänestys on voimas 2 pv ja sit päätetään kuka etsii kartast sellasen kohtalaisen tyhjän alueen, ketä ois mugana juonessa jne.
Mut katotaan nyt eka miten täs äänestykses käy!
joaquin10- As.RE.I Johtaja
- Viestien lukumäärä : 104
Registration date : 02.09.2007
Vs: TÄRKEIN AIHE: Siirtokunta
Minä kyllä juuri tein toisen kylän pääkaupunkini viereen. Joten menee jonkin verran aikaa, että saan alettua tekemään 3:tta kylää, Mutta mukana olla täysillä
Siirtokunnan paikka varmaan valitaan myöhemmin, mutta paikan sijainnin olisi paras olla mahdollisimman "Lähellä" kaikkia. Sekä kaukana "mörssäri" kylistä jotka famaavat ympäristöään todella tehokkasti...
Yksi mahdollisuus voisi olla, että perustettaisiin samaan kohtaan missä As RE.H:llä on..
Siirtokunnan paikka varmaan valitaan myöhemmin, mutta paikan sijainnin olisi paras olla mahdollisimman "Lähellä" kaikkia. Sekä kaukana "mörssäri" kylistä jotka famaavat ympäristöään todella tehokkasti...
Yksi mahdollisuus voisi olla, että perustettaisiin samaan kohtaan missä As RE.H:llä on..
temeeh- Oppinut
- Viestien lukumäärä : 92
Ikä : 36
Hyvä idea ja mukana ollaan jos tätä ruvetaan toteuttamaan(rupeaisi sopivasti nämä perustajatkin olemaan valmiita ). Kerkesin jo vähän aluettakin huikseni katella ja silmäänosu sellainen kun 86 -144 ei mitään isoja kyliä välittömässä läheisyydessä ja paljon pientä kauraa syötäväksi ympäristössä myös ihan jokunen puu,savi,rauta,vilja keidaskin löytyy ihan siitä läheltä.
ceralan- Kansalainen
- Viestien lukumäärä : 23
ceralan kirjoitti:Hyvä idea ja mukana ollaan jos tätä ruvetaan toteuttamaan(rupeaisi sopivasti nämä perustajatkin olemaan valmiita ). Kerkesin jo vähän aluettakin huikseni katella ja silmäänosu sellainen kun 86 -144 ei mitään isoja kyliä välittömässä läheisyydessä ja paljon pientä kauraa syötäväksi ympäristössä myös ihan jokunen puu,savi,rauta,vilja keidaskin löytyy ihan siitä läheltä.
Woohoo, et sitten paremaa paikkaa löytänyt Tuolla on ainakin paljon farmattavaa Eikä suuria liittoumia/kyliä lähimaillakaan
Lisäksi kaksi vilja-laaksoa näyttäisi olevan tuolla alueella
temeeh- Oppinut
pitäis löytää semmonen mesta mis ei olis mtn ympärillä.. tai no kerron sit vähä myöhemmin!
Itse sain juuri tehtyä neljännen kylän... Viides tosin on jo kohta tuloillaan, mutta siitä myöhemmin lisää
lospallos- Kansalainen
- Viestien lukumäärä : 20
No koska olen vähän jäljessä alottanu, niin mulla tulee vasta tokaa kylää, aattelin sen tänään perustaa mutta voinhan vähän odottaa ja toivoa että ei sitten uudisasukkaita tapeta.
Mutta tämä "siirtokunta" ei saisi kyllä olla hirveän kaukana nykyisistä koska muuten omien kaupunkien "yhteinen toiminta" kärsii
Mutta tämä "siirtokunta" ei saisi kyllä olla hirveän kaukana nykyisistä koska muuten omien kaupunkien "yhteinen toiminta" kärsii
_RJFE_- Kansalainen
- Viestien lukumäärä : 10
No koska olen vähän jäljessä alottanu, niin mulla tulee vasta tokaa kylää, aattelin sen tänään perustaa mutta voinhan vähän odottaa ja toivoa että ei sitten uudisasukkaita tapeta.
_RJFE_- Kansalainen
- Viestien lukumäärä : 10
No jos ihan tyhjää halutaan niin miten olisi 192 -225 siellä ei ainakaan ketään ole ei lähellä eikä suhteellisen kaukanakaan
tai hieman lähempää 149 -127 tai 81 -168
Niin ja jos tästä nyt ei rupea sitä tietoa enemmän irtoamaan niin taidan pistää perustajat liikkeelle ja lähettää seuraavan satsin tähän siirtokuntaan sitten
tai hieman lähempää 149 -127 tai 81 -168
Niin ja jos tästä nyt ei rupea sitä tietoa enemmän irtoamaan niin taidan pistää perustajat liikkeelle ja lähettää seuraavan satsin tähän siirtokuntaan sitten
ceralan- Kansalainen
sanokaa kokonaisii alueit.. jos vaik joku perustais johkinm tyhjään alueeseen ni sit muut tulee siihen lähelle!!
81 -168 iskinpä uuden kyläni pystyyn tuonne tervetuloa seuraks jos kiinnostaa.
ceralan- Kansalainen
tulen heti ku saan laajennettuu..!! ei kauan kestä.. huomenna.ceralan kirjoitti:81 -168 iskinpä uuden kyläni pystyyn tuonne tervetuloa seuraks jos kiinnostaa.
joaquin10 kirjoitti:tulen heti ku saan laajennettuu..!! ei kauan kestä.. huomenna.ceralan kirjoitti:81 -168 iskinpä uuden kyläni pystyyn tuonne tervetuloa seuraks jos kiinnostaa.
Tulossa ollaan, mutta mulla menee varmaan ensviikon alkuun ennen kun pääsen
temeeh- Oppinut
temeeh kirjoitti:joaquin10 kirjoitti:tulen heti ku saan laajennettuu..!! ei kauan kestä.. huomenna.ceralan kirjoitti:81 -168 iskinpä uuden kyläni pystyyn tuonne tervetuloa seuraks jos kiinnostaa.
Tulossa ollaan, mutta mulla menee varmaan ensviikon alkuun ennen kun pääsen
mahtavaa.. no mä saatan perustaa kaks kylää saman tien =) pitää harkita..
oon mukana mit mul kestää kauan koska palatsi täytyy kehittää taso 15 ja teen ekaks joukkoi ja resursseja sit voin tulla siihen juttuun mukaan vasta
Swambert- Kansalainen
- Viestien lukumäärä : 14
Registration date : 03.09.2007
ceralan kirjoitti:81 -168 iskinpä uuden kyläni pystyyn tuonne tervetuloa seuraks jos kiinnostaa.
ei siel kyl mtn kylää viel näy mut heitin omani sinne lähistölle<!
nyt sit hei kaikki te jotka kaavailette uutta kylää.. tänne näin! (81, -168)
Mulle tulee sinne kylä tänään ja siel on ainakin turvallista huomenissa teen sinne myös toisen kylän, tai no jaa se jää nähtävksi..!
Ja tää alue on sit mulle varattu!! (86, -170)
Mulle tulee sinne kylä tänään ja siel on ainakin turvallista huomenissa teen sinne myös toisen kylän, tai no jaa se jää nähtävksi..!
Ja tää alue on sit mulle varattu!! (86, -170)
joo heitän kans kylän sinne ku saan sankarinkartanon ja virka-asunnon 10 tasolle (molemmat tasolla 9) menee jokua aikaa että saan resoja...
DHW- Oppinut
- Viestien lukumäärä : 75
Ikä : 34
ei sul tarvii olla sankarin kartano tasol10 perustaakses uuden kylän!
en ihan nuihin aikasempiin kordinaatteihin iskeny kylääni vaan siitä vähän sivuun(85 -172
ceralan- Kansalainen
mulle varattu 86, - 168
DHW- Oppinut
- Viestien lukumäärä : 75
Ikä : 34
82 -174 oleva puu vilja keidas varattu(kylässä hieman normaalia huonompi puun tuotanto niin hieman tasotusta tuosta )
ceralan- Kansalainen
saako tohon 87 -166 tehä? jos saa niin varaan
menos jo
menos jo
hallako- Kansalainen
- Viestien lukumäärä : 16
Ikä : 30