Sota
+2
Pena-mies
loollipop
6 posters
Sivu 1 / 1
Sota
Eli siis kaikista hyökkäyksistä jotka tapahtuvat As RE.G:ssä ilmoitetaan tänne..
loollipop- As.RE.G Johtaja
- Viestien lukumäärä : 66
Registration date : 02.09.2007
Vs: Sota
Eli jos vaikka hyökään kylään x koska kylä x oli hyökännyt minuun aijemmin ilman syytä ni kerronko täällä että aijon hyökätä siihen x:ään kostoksi? Vai meinataanko tällä jotain ihan muuta...?
Pena-mies- Kansalainen
- Viestien lukumäärä : 11
Pena-mies kirjoitti:Eli jos vaikka hyökään kylään x koska kylä x oli hyökännyt minuun aijemmin ilman syytä ni kerronko täällä että aijon hyökätä siihen x:ään kostoksi? Vai meinataanko tällä jotain ihan muuta...?
Ei ehk ihan tommosii vaan jotain tärkeetä. Esim "Muhun hyökätään koko ajan 1000 imperiaanin armeijalla + katapultit."
Viimeinen muokkaaja, pvm Su Syys 02, 2007 10:38 am, muokattu 1 kertaa
mulla ei oo uhkaavii kylii tos vieressa oon kait parhaimpii siina whuahahahahhaaa
Duffmies- Kansalainen
- Viestien lukumäärä : 45
loollipop kirjoitti:Pena-mies kirjoitti:Eli jos vaikka hyökään kylään x koska kylä x oli hyökännyt minuun aijemmin ilman syytä ni kerronko täällä että aijon hyökätä siihen x:ään kostoksi? Vai meinataanko tällä jotain ihan muuta...?
Ei ehk ihan tommosii vaan jotain tärkeetä. Esim "Muhun hyökätään koko ajan 1000 imperiaanin armeijalla + katapultit."
Juu juu...nyt se 100 tuli :>
Pena-mies- Kansalainen
- Viestien lukumäärä : 11
Haggelus Kylästä Hönölä 3rd on ryöstäny mut tähän mennessä joka päivä kaks kertaa 55 impperiaanin armeijalla, siitä asti kun muhun on pystyny hyökkään. En voi pysty kehittään minkäänlaista edustavaa armeijaa niitä vastaan, koska en kerkee saada terpeeks resursseja.
Soleez- Orja
- Viestien lukumäärä : 3
Ikä : 32
Soleez kirjoitti:Haggelus Kylästä Hönölä 3rd on ryöstäny mut tähän mennessä joka päivä kaks kertaa 55 impperiaanin armeijalla, siitä asti kun muhun on pystyny hyökkään. En voi pysty kehittään minkäänlaista edustavaa armeijaa niitä vastaan, koska en kerkee saada terpeeks resursseja.
Olen huomannut ton haggeluksenm, mutta me ei valitettavasti pystytä sille mitn koska hän on sen verran kehittynyt.. Koita neuvotella sen kanssa jos se vaikka lopettais!
Mun kylään hyökkäilee tyyppi jolla on 70 asukasta suunnilleen ja mulla ei ole varaa tehä armeijaa joten voisiko joku auttaa.
Pelaajan nimi on :juoppo kunkku
Pelaajan nimi on :juoppo kunkku
Hekuttaja- Orja
- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 03.09.2007
Siis sen kylän nimi on juoppo kunkku ja pelaajan nimi on: minun
Hekuttaja- Orja
- Viestien lukumäärä : 2
Registration date : 03.09.2007
joo mä farmaan ja hyökin kylään nimeltä: Santa Justa. Omistaja:_pirate oon tuhonnu siltä jo rutosti joukkoi ja siitä saan pojoi
Duffmies- Kansalainen
- Viestien lukumäärä : 45
minä pultitan kohta tuon hobin kylän tosta vierestä
hallako- Kansalainen
- Viestien lukumäärä : 16
Ikä : 30
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa