Sota
5 posters
Sivu 1 / 1
Sota
Tänne viestii sodista jos halutaan hyökkää tai jos jotkut hyökkää tai jotain
joaquin10- As.RE.I Johtaja
- Viestien lukumäärä : 104
Registration date : 02.09.2007
Vs: Sota
No jos kerran herra iso herra niin vaatiin, niin ilmoitellaan sitten... Olen yksipuoleisessa sodassa Trippiä vastaan, joka juuri liittyi MI6 liittoumaan. Vielä ainakaan ei ole kuulunut mitään tuolta liittoumalta ja minkäs minä sille mahdan, että he ottavat listoilleen idiootin joka kuuluu laittaa takaisin kivikaudelle.
Sota on yksipuoleinen, koska tuolla älynjättiläisellä ei ole koskaan ollut pakkeja tai muitakaan joukkoja. Jatkan kyseistä sotaa siihen asti, kun kyllästyn tai saan jostain jotain suurempaa tyydytystä
(pahoittelut mahdollisista typoista)
Sota on yksipuoleinen, koska tuolla älynjättiläisellä ei ole koskaan ollut pakkeja tai muitakaan joukkoja. Jatkan kyseistä sotaa siihen asti, kun kyllästyn tai saan jostain jotain suurempaa tyydytystä
(pahoittelut mahdollisista typoista)
lospallos- Kansalainen
- Viestien lukumäärä : 20
Hienoo.. Mä oon jo tuhonnu yhen kylän 181 asukkaast 0 ja kaks tyyppii lopetti mun hyökkäilyn takii
ma en oo tuhonnu viel kenenkaa kylaa mut ois aikeissa heti ku tulee akatemia tasolle 15 talla hetkella tasolla 12 ja sit tyopaja tasolle 10 talla hetkella tasolla 8
Duffmies- Kansalainen
- Viestien lukumäärä : 45
Katapultit rulaa =)) varsinki ku kokoontumispiste o tasol 15!!
melko hyvin melko hyvin
Duffmies- Kansalainen
mulla kaks tuhottua kylää toinen (110 as.) itse, ja toinen verokarhun kanssa yhteistuumin.
_RJFE_- Kansalainen
- Viestien lukumäärä : 10
muute tuli vaan mielee että miks ton arvo on orja? mul on kansalaine vai johtuuko se viestien määrästä?_RJFE_ kirjoitti:mulla kaks tuhottua kylää toinen (110 as.) itse, ja toinen verokarhun kanssa yhteistuumin.
Duffmies- Kansalainen
Hmm, toi oli kyl aika offtopic, mut kyl tää mun on kansDuffmies kirjoitti:muute tuli vaan mielee että miks ton arvo on orja? mul on kansalaine vai johtuuko se viestien määrästä?_RJFE_ kirjoitti:mulla kaks tuhottua kylää toinen (110 as.) itse, ja toinen verokarhun kanssa yhteistuumin.
Muistaakseni kaikilla on/oli alussa Orja, jonka jälkeen tulee toi kansalainen ja niinedellee(ei oo mitää hajuu kuinka paljon pitää olla viestejä lähetettynä/mitä tulee seuraavaksi)
temeeh- Oppinut
- Viestien lukumäärä : 92
Ikä : 36
tiiän että olitemeeh kirjoitti:Hmm, toi oli kyl aika offtopic, mut kyl tää mun on kansDuffmies kirjoitti:muute tuli vaan mielee että miks ton arvo on orja? mul on kansalaine vai johtuuko se viestien määrästä?_RJFE_ kirjoitti:mulla kaks tuhottua kylää toinen (110 as.) itse, ja toinen verokarhun kanssa yhteistuumin.
Muistaakseni kaikilla on/oli alussa Orja, jonka jälkeen tulee toi kansalainen ja niinedellee(ei oo mitää hajuu kuinka paljon pitää olla viestejä lähetettynä/mitä tulee seuraavaksi)
Duffmies- Kansalainen
Eli mulla on tällainen henk.kohtainen "sota"/farmaus tällaista henkilöä kuin:Tollokeppi Liito: (TK). Ilmeisesti hän ei pelaa aktiivisesti, eikä pakkej yms. ole kertaakaan ollut
TK liitto ei myöskään päätä huimaa joten jatka farmausta.
Mutta, toinne minun farmina ollut pelaaja iron liittyi tällaiseen liittoon kun •[SP]• eilen.
Mitä mieltä olette kannattaako jatkaa farmausta kun tossa •[SP]• liitossa näyttää olevan aika paljon tyypejä sekä 2xn500 asukkaan kylää??
Mutta tässäkään tapauksessa ei ole pakkeja yms. ollu.
TK liitto ei myöskään päätä huimaa joten jatka farmausta.
Mutta, toinne minun farmina ollut pelaaja iron liittyi tällaiseen liittoon kun •[SP]• eilen.
Mitä mieltä olette kannattaako jatkaa farmausta kun tossa •[SP]• liitossa näyttää olevan aika paljon tyypejä sekä 2xn500 asukkaan kylää??
temeeh- Oppinut
- Viestien lukumäärä : 92
Ikä : 36
Älä farmaa säännöllisesti ja scouttaa sen puolustusta aktiivisesti. Jos sinne ilmestyy pakkiansa, ni jatka scouttaamista mutta lopeta hyökkäily. Tuskin ne sieltä hyökkäilemään lähtee ihan helposti.temeeh kirjoitti:Mutta, toinne minun farmina ollut pelaaja iron liittyi tällaiseen liittoon kun •[SP]• eilen.
lospallos- Kansalainen
- Viestien lukumäärä : 20
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa